Uncategorized

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер

Қазақстанда электрондық үкімет құру идеясы Президенттің 2004 жылғы 19 наурыздағы жыл сайынғы Жолдауында айтылды. Сол жылы оның негізгі кезеңдерін айқындайтын электрондық үкіметті қалыптастыру веб-портал «еgov.kz» бағдарламасы бекітілді. «Электрондық үкімет» мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсартуға ғана емес, сонымен қатар Қазақстанның халықаралық рейтингтеріне де әсер еткен азаматтар мен бизнес үшін мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жөніндегі негізгі құрал болып табылады. Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң жұмыс кестесi: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң белгiленген жұмыс кестесi бойынша, дүйсенбi — жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiнгi түскi үзiлiспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейiн.

Өтiнiштердi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiнгi түскi үзiлiспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейiн жүзеге асырылады.

Байланыс телефон: 8(7252)-35-01-63, 8(7252)-35-93-64.

Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер мәселелерi бойынша бiрыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

Бұдан басқа, мемлекеттік қызметтер саласы азаматтар қызметінің барлық спектрін қозғайды, осылайша мемлекеттік қызметтерді алудың жоғары сапасы мен қарапайымдылығын қамтамасыз ету барлық мемлекеттік органдардың маңызды міндеттерінің бірі болып табылады. Жыл сайын порталда құжаттарды алу процесін жеңілдететін жаңа қызметтер мен сервистер пайда болады.

Электрондық қызметтерді алуды қамтамасыз ету үшін Шымкент қаласы Әл-Фараби ауданының санитариялық-эпидемиологиялық бақылау басқармасында EGOV өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы жұмыс істейді, оның көмегімен компьютерге немесе Интернетке қол жеткізе алмайтын әрбір азамат электрондық қызметті өз бетінше немесе аудан басқармасының қызметкерлерінің көмегімен ала алады. Электрондық үкімет порталы арқылы электрондық нысанда мемлекеттік қызметті алу электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) немесе бір реттік смс-парольдер (портал арқылы мобильді азаматтар базасында жеке ұялы нөмірлерді тіркеу арқылы), сондай — ақ картридер арқылы, егер жеке куәліктің чипіне ЭЦҚ жазылған болса, мүмкін болады.

Электрондық қызметтерді электрондық үкіметтің мобильді қосымшасы арқылы алуға болады Egov mobile Google Play — де жүктеуге болады (Android — тің нұсқасы), AppGallery, AppStore (iOS-тың нұсқасы).

ЭЦҚ көмегімен қосымшаға авторизациялау*

EGov Mobile мобильді қосымшасы тіркелуге мүмкіндік береді:

  • «Кіру/Тіркелу» таңдаңыз, содан кейін digital ID бетінде бейне тексеруден өтіңіз;
  • Пайдаланушының БМГ-да болуын тексеруді жүзеге асырады;
  • ҚР ҰКО — дан жаңа ЭЦҚ шығару;
  • Тіркеуді аяқтау, бар ЭЦҚ-ны құрылғының 4 таңбалы PIN кодына және кіріктірілген биометриясына (Face ID, Touch ID)байланыстырыңыз;

Қолданбаның негізгі бетінде:

«Цифрлық құжаттар» — eGov Mobile қосымшасында жеке электрондық құжаттарды сақтау сервисі. Сервис азаматқа оның келісімі бойынша үшінші тұлғаларға құжаттарға қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, цифрлық құжаттар офлайн режимінде қол жетімді.

eGov QR. QR сканерлеу арқылы қол жетімді:

  • Сайтта қызметтерді авторизациялау және қол қою egov.kz қолданбадағы QR кодын сканерлеу арқылы;
  • ХҚКО-ға қызмет көрсеткені үшін мемлекеттік бажды төлеу;
  • Сондай-ақ QR кодын сканерлеу арқылы «цифрлық құжаттар»сервисінде үшінші тұлғаның құжатын көруге қол жеткізуге болады. EGOV mobile ҚР мемлекеттік органдарының сервистерін шақыру арқылы қол жеткізу бөлінген құжатты жүктейді;
  • авторизация, сандық құжаттарды тексеру және қол қою үшін QR сканерлеңіз.

Негізгі беттегі қызметтер:

  • eOtinsh-мемлекеттік органдарға өтінім(өтініштер) беру үшін өтінімдерді өтініш бөлімінде де көруге болады;
  • eSalyq-бюджетпен есеп айырысу бойынша мәліметтерге қол жеткізуді қамтамасыз етеді, сондай-ақ деректемелерді көрсетпей салық әмиянын толтыруға мүмкіндік береді;
  • eDansaulyq-донорлық мәртебесі, электрондық рецепттер, медициналық арналар, жүкті әйелдерді есепке алу және диспансерлеу, ауруханаға жатқызу, зертханалық зерттеулер нәтижелері және аурухана парақтары бойынша халық үшін ақпаратты көрсетеді;
  • Электрондық еңбек биржасы-жұмыс іздеуге мүмкіндік беретін жұмысқа орналастыру бойынша бірыңғай цифрлық алаң;
  • Зейнетақы калькуляторы — сіздің болашақ зейнетақы төлемдеріңіздің болжамды мөлшерін есептеуге мүмкіндік береді;
  • Электрондық рецепттер-тағайындалған рецепттер туралы ақпарат көрсетіледі.

Өмірлік жағдайлар — Сізге қызықты қызметті тез және оңай табуға, қызмет туралы ақпаратпен танысуға және қызмет көрсетуге тапсырыс беруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, «танымал қызметтер» ең көп сұранысқа ие қызметтер мен қызметтер көрсетіледі, қызметтердің толық тізімімен «барлығын қарау» сілтемесіне немесе «Қызметтер каталогы»бөліміне өту арқылы танысуға болады. «Қызметтер каталогында» қызметтер тиісті санаттар бойынша топтастырылған. Сондай-ақ қызметтер каталогында Е-лицензиялау порталының қызметтері қолжетімді. «Профильде» отбасы, жеке құжаттар, Әлеуметтік мәртебе, зейнетақы жинақтары, еңбек қызметі, бизнес, Менің карталарым, авто және жылжымайтын мүлік туралы ақпарат, Жер учаскелері, әкімшілік айыппұлдар және т.б. туралы әртүрлі мемлекеттік дерекқорлардан алынған дербес ақпарат көрсетіледі.

Профиль бөлімінде қолданба параметрлері, жиі қойылатын сұрақтар, виртуалды көмекші, бізбен байланысыңыз, қате туралы хабарлаңыз.

Азаматтардың мемлекеттік қызметтерді онлайн форматта алуында қиындықтар туындаған жағдайда, 1414 байланыс орталығына қоңырау шалуға болады, онда консультанттар консультативтік көмек көрсетеді.

Мемлекеттік қызметтерді алу туралы барлық сұрақтар бойынша Шымкент қаласы Әл-Фараби ауданының санитариялық-эпидемиологиялық бақылау басқармасының мемлекеттік қызметшілеріне тілек білдірушілер 8(7252)35-01-63, 8(7252)35-93-64 телефондары арқылы хабарласа алады.

Электрондық форматта мемлекеттік қызметтерді алыңыз бұл ыңғайлы және жылдам болады.

Д.Б.Махамбетаминова,

әл-Фараби ауданының СЭББ-ның бөлім басшысы.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *